tbilisipress.ge
Advertisement
  • მთავარი
  • სიახლეები
  • პოლიტიკა
  • ეკონომიკა
    • ბიზნესი
  • კატეგორიები
    • ინტერვიუ
    • მეცნიერება
    • კულტურა
    • ჯანდაცვა
    • სპორტი
  • ღვინის კულტურა
    • ტერუარი
      • ღვინის რეგიონები
      • ადგილწარმოშობები
      • ღვინის კანონმდებლობა
    • ქვევრის ფილოსოფია
    • ღვინის ადამიანები
    • ღვინის მიმოხილვები
    • ღვინის ისტორია და ტრადიციები
    • ვაზი და მევენახეობა
    • ენოლოგია
    • ქართული ღვინის კომპანიები
    • მსოფლიოს ღვინოები
    • მაღალალკოჰოლური სასმელები
    • ღვინის მაღაზიები
  • სომელიე
    • ღვინის დეგუსტაცია/დაგემოვნება
    • ეტიკეტი
    • სერვირება
    • ღვინისა და კერძის შეხამება
  • ღვინო და გასტრონომია
    • ღვინის ტურიზმი
    • ღვინის გიდი
    • საოჯახო მარნები
    • მოგზაურობა
    • დეგუსტაცია
    • რესტორნები
    • კაფე-ბარები
    • სასტუმროები
  • ბლოგი
    • ბლოგის ავტორი
No Result
View All Result
  • მთავარი
  • სიახლეები
  • პოლიტიკა
  • ეკონომიკა
    • ბიზნესი
  • კატეგორიები
    • ინტერვიუ
    • მეცნიერება
    • კულტურა
    • ჯანდაცვა
    • სპორტი
  • ღვინის კულტურა
    • ტერუარი
      • ღვინის რეგიონები
      • ადგილწარმოშობები
      • ღვინის კანონმდებლობა
    • ქვევრის ფილოსოფია
    • ღვინის ადამიანები
    • ღვინის მიმოხილვები
    • ღვინის ისტორია და ტრადიციები
    • ვაზი და მევენახეობა
    • ენოლოგია
    • ქართული ღვინის კომპანიები
    • მსოფლიოს ღვინოები
    • მაღალალკოჰოლური სასმელები
    • ღვინის მაღაზიები
  • სომელიე
    • ღვინის დეგუსტაცია/დაგემოვნება
    • ეტიკეტი
    • სერვირება
    • ღვინისა და კერძის შეხამება
  • ღვინო და გასტრონომია
    • ღვინის ტურიზმი
    • ღვინის გიდი
    • საოჯახო მარნები
    • მოგზაურობა
    • დეგუსტაცია
    • რესტორნები
    • კაფე-ბარები
    • სასტუმროები
  • ბლოგი
    • ბლოგის ავტორი
No Result
View All Result
tbilisipress.ge
No Result
View All Result
Home ბლოგი

ტელევიზიების ყველაზე დიდი დამფინანსებლების ათეული 2024 წლის IV კვარტალში

ტელევიზიების ყველაზე დიდი დამფინანსებლების ათეული 2024 წლის IV კვარტალში
Share on FacebookShare on Twitter

2024 წლის IV კვარტალში ტელევიზიებმა კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 21.4 მილიონი ლარი მიიღეს. ComCom-მა „მაუწყებლობის შესახებ“ კანონის საფუძველზე, „ტელეიმედის“, „რუსთავი 2“-ის, „მთავარი არხის“, „პოსტვ“-ის, „ტვ პირველის“ და „ფორმულას“ დამფინანსებლების ათეული გამოაქვეყნა, რომლებმაც აღნიშნულ პერიოდში მაუწყებლებს რეკლამაში ყველაზე მეტი გადაუხადეს.

 „ტელეიმედის” რეკლამის დამკვეთ კომპანიებს, რომლებიც მაუწყებელს 100 000-დან 500 000 ლარამდე  უხდიდნენ „კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია“, „ავენიუ ბაი ორბი“, „პსპ ფარმა“, „ვიმ ბილ დან საქართველო“, „საქართველოს სტატისტიკის ეროვნული სამსახური საქსტატი“, „საქართველოს ცენტრალური საარჩევნო კომისია“, „ლაქტალის ჯორჯია“, „Henkel Central Asia Caucasus“, „Yandex Taxi B.V” და „ავერსი ფარმა“ წარმოადგენდნენ.

„რუსთავი 2”-ს (მედია ჰოლდინგი) 100 000-დან 500 000 ლარამდე „კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია“, „პსპ ფარმა“, „ავენიუ ბაი ორბი“, „ვიმ ბილ დან საქართველო“, „ავერსი ფარმა“, „ლაქტალის ჯორჯია“ და „ქოლგეით პალმოლივი“ უხდიდნენ. ხოლო კომპანიებს, რომლებიც „რუსთავი 2“-ის სარეკლამო დროში 50 000-დან 100 000 ლარამდე ხარჯავდნენ „თ და კ რესტორნები“, „საქართველოს ცენტრალური საარჩევნო კომისია“ და „Henkel Central Asia Caucasus” წარმოადგენდნენ.

„მთავარი არხის“ სარეკლამო დროს 100 000-დან 500 000 ლარის ღირებულების ფარგლებში „კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია“, „ორბი ჯგუფი თბილისი“, „მაგთიკომი“ და „პსპ ფარმა“ ყიდულობდნენ. ხოლო კომპანიები „ავერსი ფარმა“, „ჯი ემ ფარმასიუთიქალს“, „დიპლომატ ჯორჯია“, „ვისოლ პეტროლიუმ ჯორჯია“, „თ და კ რესტორნები“ და „ლაქტალის ჯორჯია“ მაუწყებელს 50 000-დან 100 000 ლარამდე უხდიდნენ.

„პოსტვ“-ის დამკვეთ კომპანიებს, რომლებიც კომერციულ რეკლამაში 100 000-დან 500 000 ლარამდე იხდიდნენ „შპს ჯეოკეპ“, „ტიფლის ფაბ“, „შპს ბუმბა“, „შპს ფალავანი ვაინ“, „სტერეო+“, „ფალავანი“, „შპს ბუნებრივი აირი“ და „ნესტლე საქართველო“ წარმოადგენდნენ. ხოლო 50 000-დან 100 000-ლარის ფარგლებში სარეკლამო დროს „ქართული რძის პროდუქტები“ და „შპს სოლუშენ გრუპი“ ყიდულობდნენ.

„ტელეკომპანია პირველს“ 2024 წლის IV კვარტალში 100 000-დან 500 000 ლარის ფარგლებში „კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია“ და „პსპ ფარმა“ უხდიდნენ. ხოლო 50 000-დან 100 000 ლარამდე თანხას „ვისოლ პეტროლიუმ ჯორჯია“, „ორბი ჯგუფი თბილისი“ და „სან პეტროლიუმ ჯორჯია“ ხარჯავდნენ. კომპანიებს, რომლებიც „ტელეკომპანია პირველს“ 7 000-დან 50 000 ლარამდე უხდიდნენ „დიპლომატ ჯორჯია“, „მაგთიკომი“, „თეგეტა მოტორსი“, „პირველი მეღვინეობა“ და „ჩინური მედიცინის ცენტრი“ წარმოადგენდნენ.

ტელეკომპანია „ფორმულას“ შემთხვევაში, 100 000-დან 500 000 ლარამდე თანხას „შპს ქონთენთ მენეჯმენტ ქომფანი“, „პსპ ფარმა“ და „კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია“ ხარჯავდნენ. ხოლო კომპანიებს, რომლებმაც მაუწყებელს სარეკლამო დროში 7 000-დან 50 000-მდე გადაუხადეს „თეგეტა მოტორსი“, „მაგთიკომი“, „ორბი ჯგუფი თბილისი“, „ჩინური მედიცინის ცენტრი“, „ავერსი ფარმა“, „ვისოლ პეტროლიუმ ჯორჯია“ და „სანტე ჯი ემ თი პროდუქტები“ წარმოადგენდნენ.

Related Posts

„ქართული ღვინის ხარისხი გასაოცარი სისწრაფით იზრდება“,- იაპონელი ღვინის მაგისტრი კენიჩი ოჰაში
მსოფლიო

„ქართული ღვინის ხარისხი გასაოცარი სისწრაფით იზრდება“,- იაპონელი ღვინის მაგისტრი კენიჩი ოჰაში

17 июня, 2025
ალექსანდრე წულაძემ კახეთის რეგიონის მასწავლებლებთან შეხვედრა გამართა
ბლოგი

ალექსანდრე წულაძემ კახეთის რეგიონის მასწავლებლებთან შეხვედრა გამართა

17 июня, 2025
ღვინის ეროვნულ სააგენტოში რაჭა-ლეჩხუმის ღვინის მწარმოებლებთან შეხვედრა გაიმართა
ეკონომიკა

ღვინის ეროვნულ სააგენტოში რაჭა-ლეჩხუმის ღვინის მწარმოებლებთან შეხვედრა გაიმართა

16 июня, 2025
ComCom-მა საერთო რადიომაუწყებლების ლიცენზიების მოსაპოვებლად 6 გეოგრაფიულ ზონაში კონკურსი გამოაცხადა
ბლოგი

ComCom-მა საერთო რადიომაუწყებლების ლიცენზიების მოსაპოვებლად 6 გეოგრაფიულ ზონაში კონკურსი გამოაცხადა

17 июня, 2025
ალექსანდრე წულაძემ კახეთის რეგიონის მასწავლებლებთან შეხვედრა გამართა
ბლოგი

ალექსანდრე წულაძემ კახეთის რეგიონის მასწავლებლებთან შეხვედრა გამართა

14 июня, 2025
თბილისში ZEG -ამბის თხრობის საერთაშორისო ფესტივალი გაიხსნა
ბიზნესი

თბილისში ZEG -ამბის თხრობის საერთაშორისო ფესტივალი გაიხსნა

13 июня, 2025
tbilisipress.ge

  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი

No Result
View All Result
  • About
  • Blog
  • Contact
  • Home 1
  • Home 2
  • Home 3
  • Home 4
  • Home 5
  • Sample Page
  • Sample Page
  • გაზეთი
  • კონტაქტი
  • ჩვენ შესახებ